/

Operations Manager/Project Manager

Warszawa, praca hybrydowa, UoP

rekrutacja online

Fundacja State of Poland 

Polska jako marka, w której można się zakochać? A dlaczego nie? 

Zacznijmy od tego, że Polska to… Wielka Rzecz! Tylko nie każdy jeszcze o tym wie. Polska ma ogromny potencjał, aby stać się prawdziwym „love brand” – trendsetterem wskazującym kierunki rozwoju na polu ekonomicznym, społecznym i kulturowym. Jak osiągnąć ten efekt? Jak opowiedzieć światu Polskę? Tę prawdziwą – nowoczesną, innowacyjną, przejmującą inicjatywę i pełną energii do działania? Najlepiej robić to poprzez promowanie oryginalnych polskich osiągnięć gospodarczych i nie tylko. I w tym potrzebujemy Twojej pomocy!

Naszą misją jest promocja Polski w kraju i za granicą. Wierzymy, że o rzeczach wielkich warto mówić i warto się nimi chwalić, w kraju i za granicą.

Fundacja State of Poland powstała, by promować w świecie największe osiągnięcia polskiej gospodarki i cywilizacji oraz pokazać, że Polska to Wielka Rzecz we wszystkich dziedzinach życia. Promujemy polską gospodarkę i polski styl życia. Podejmujemy tematy ważne społecznie. Przekazujemy wiedzę o polskiej historii i polskich dokonaniach. Pokazujemy eksperckie opracowania na temat przeszłych i aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i ekonomicznych.

Nasze strategiczne kampanie to:

  1. Jabłonki: Kampania promująca polskie jabłko i polski styl życia: https://stateofpoland.pl/jablonki/ 
  2. Niepospolita: Kampania o roli i znaczeniu II Wojny Światowej :https://stateofpoland.pl/niepospolita/  Link do całego filmu: https://www.youtube.com/watch?v=ieZF1eXHFvM
  3. Tax Solidarity: Zobacz, ile pieniędzy tracimy jako UE w wyniku wyprowadzania zysków do rajów podatkowych: https://taxsolidarity.eu/ 
  4. Trójmorze: https://stateofpoland.pl/trojmorze/ 
  5. Krewki: Kampania dla dawców i biorców osocza: https://stateofpoland.pl/krewki/ 

Więcej o tym co sprawia że nasze serce bije mocniej przeczytasz tu: https://stateofpoland.pl/kategoria/aktualnosci/ 

Robimy coraz więcej udanych kampanii i mamy apetyt na znacznie więcej. Stąd pomysł, aby stworzyć wewnętrzną agencję kreatywną, która będzie działać komercyjnie, korzystając z wypracowanych efektywnych metod działania w zakresie tworzenia i dystrybucji treści w mediach. 

Potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w praktyce, zwinnie poruszając się po metodykach projektowych? Masz chęć i energię, aby z nami stworzyć i kształtować wewnętrzną agencję reklamową w fundacji? Chcesz zbudować swój zespół i nowy dział? Zarażasz pasją do działania? To ciebie właśnie szukamy!

W czym potrzebujemy twojej pomocy:

  • Zbudujesz i poprowadzisz zespół wewnętrznej agencji
  • Wesprzesz realizację celów sprzedażowych w new biz i kreacji
  • Skoordynujesz (inicjowanie, planowanie, koordynowanie) kampanie i projekty z zakresu ATL, BTL, digital
  • Nawiążesz bliską i owocną współpracę z partnerami Fundacji
  • Stworzysz takie harmonogramy, kosztorysy oraz prezentacje, że “mucha nie siada”
  • Jesteś na bieżąco i wiesz co w trawie piszczy z tym co w trendach i branżowych mediach
  • Masz postawę DA-SIĘ oraz KTO-JAK-NIE-MY
  • Wierzysz, że wszystko da się ogarnąć
  • Pracujesz samodzielne i proaktywnie dostarczając na czas lub nawet przed terminem

Po czym poznasz, że to oferta dla ciebie?

  • Od 4 lat pracujesz w obsłudze klienta lub w new biz w agencji reklamowej, eventowej lub domu mediowym
  • Jesteś absolwentem kierunków ekonomicznych: marketing, sprzedaż
  • Zarządzanie ludźmi i budowanie zespołu od zera sprawia ci radość
  • Swobodnie rozmawiasz i piszesz z klientami po angielsku (poziom B2/C1)
  • Na co dzień pracujesz w  Excel’u i PowerPoint’cie, Google Docs i Teams
  • Lubisz kiedy masz dużo na głowie i goni cię czas, chętnie angażujesz się w nowe i wymagające projekty
  • Zwinnie organizujesz swoją pracę i całego zespołu, czyli trzymasz rękę na pulsie, żonglujesz priorytetami i projektami
  • Jesteś samodzielny/a i masz duże poczucie odpowiedzialności
  • Rozumiesz potrzeby klientów i wychodzisz im naprzeciw
  • Prezentacja i negocjacje nie mają przed Tobą tajemnic
  • Budzisz zaufanie, bezpieczeństwo i masz przekonujące argumenty na wyciągnięcie ręki
  • Uważnie słuchasz informacji zwrotnej i nie bierzesz wszystkiego do siebie
  • Chcesz promować Polskę
  • Lubisz postawę “wszystkie ręce na pokład”
  • Chętnie przygotujesz case study przed rozmową kwalifikacyjną

Za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Ciekawe niekomercyjne i społeczne projekty na styku kreacji i mediów, kierowane do Polskich i zagranicznych widzów
  • Twój indywidualny wkład w promocję Polski
  • Duże wyzwania w małym (15 osobowym), skutecznym i ambitnym zespole
  • Pracujemy na dużej dawce zaufania, dotrzymujemy słowa, dogadujemy się, dowozimy to co zadeklarowaliśmy, że zrobimy
  • Przestrzeń na maksymalizację Twojej samodzielności, niezależności i kreatywności
  • Elastyczny i hybrydowy tryb pracy (2+3)
  • Umowa o Pracę: 7000- 9000 netto 
  • Biuro w centrum Warszawy, blisko Metra

Jeśli to brzmi jak oferta pracy dla Ciebie – koniecznie aplikuj. A jeśli myślisz, że ktoś jest idealnym kandydatem – podaj tę ofertę dalej! 

PLANOWANE TERMINY REKRUTACJI:

Aplikacja kandydatów: 14 czerwca – 20 sierpnia

Rozmowy rekrutacyjne: 1 sierpnia – 15 września

Zakończenie rekrutacji: wrzesień

Pierwszy dzień pracy: wrzesień/październik

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 7 dni po aplikacji.

Podobne wpisy