/

New Business Manager

Warszawa, praca hybrydowa, UoP

rekrutacja online

Fundacja State of Poland 

Polska jako marka, w której można się zakochać? A dlaczego nie? 

Zacznijmy od tego, że Polska to… Wielka Rzecz! Tylko nie każdy jeszcze o tym wie. Polska ma ogromny potencjał, aby stać się prawdziwym „love brand” – trendsetterem wskazującym kierunki rozwoju na polu ekonomicznym, społecznym i kulturowym. Jak osiągnąć ten efekt? Jak opowiedzieć światu Polskę? Tę prawdziwą – nowoczesną, innowacyjną, przejmującą inicjatywę i pełną energii do działania? Najlepiej robić to poprzez promowanie oryginalnych polskich osiągnięć gospodarczych i nie tylko. I w tym potrzebujemy Twojej pomocy!

Naszą misją jest promocja Polski w kraju i za granicą. Wierzymy, że o rzeczach wielkich warto mówić i warto się nimi chwalić, w kraju i za granicą.

Fundacja State of Poland powstała, by promować w świecie największe osiągnięcia polskiej gospodarki i cywilizacji oraz pokazać, że Polska to Wielka Rzecz we wszystkich dziedzinach życia. Promujemy polską gospodarkę i polski styl życia. Podejmujemy tematy ważne społecznie. Przekazujemy wiedzę o polskiej historii i polskich dokonaniach. Pokazujemy eksperckie opracowania na temat przeszłych i aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i ekonomicznych.

Nasze strategiczne kampanie to:

  1. Jabłonki: Kampania promująca polskie jabłko i polski styl życia: https://stateofpoland.pl/jablonki/ 
  2. Niepospolita: Kampania o roli i znaczeniu II Wojny Światowej :https://stateofpoland.pl/niepospolita/  Link do całego filmu: https://www.youtube.com/watch?v=ieZF1eXHFvM
  3. Tax Solidarity: Zobacz, ile pieniędzy tracimy jako UE w wyniku wyprowadzania zysków do rajów podatkowych: https://taxsolidarity.eu/ 
  4. Trójmorze: https://stateofpoland.pl/trojmorze/ 
  5. Krewki: Kampania dla dawców i biorców osocza: https://stateofpoland.pl/krewki/ 

Więcej o tym co sprawia że nasze serce bije mocniej przeczytasz tu: https://stateofpoland.pl/kategoria/aktualnosci/ 

Robimy coraz więcej udanych kampanii i mamy apetyt na znacznie więcej. Stąd pomysł, aby stworzyć wewnętrzną agencję kreatywną, która będzie działać komercyjnie, korzystając z wypracowanych efektywnych metod działania w zakresie tworzenia i dystrybucji treści w mediach. Poszukujemy samodzielnego New Business Managera, który będzie główną siłą sprzedażową zespołu.

W czym potrzebujemy twojej pomocy w new business:

  • Zrealizujesz cele sprzedażowe, jesteś główną siłą sprzedażową
  • Pozyskasz kilku nowych klientów miesięcznie i kontaktów biznesowych
  • Współpracujesz z obecnymi klientami
  • Sprzedasz roczną kampanię
  • Wygenerujesz przychody z partnerami biznesowymi w wyznaczonym obszarze
  • Wsłuchasz się w potrzeby rynku i wyedukujesz zespół marketingowy i produktowy
  • Rozwiniesz nowy produkt mediowy i marketingowy
  • Pracujesz samodzielne i proaktywnie dostarczając na czas lub nawet przed terminem

Po czym poznasz, że to oferta dla ciebie?

  • Co najmniej od 2 lat pracujesz w dziale new business
  • Jesteś absolwentem kierunków ekonomicznych: marketing, sprzedaż
  • Samodzielnie realizujesz cele sprzedażowe
  • Z łatwością komunikujesz się mailowo i telefonicznie po polsku (native) i angielsku (C1)
  • Rozumiesz potrzeby klienta i wychodzisz mu naprzeciw
  • Prezentacja i negocjacje nie mają przed Tobą tajemnic
  • Budzisz zaufanie, bezpieczeństwo i masz przekonujące argumenty na wyciągnięcie ręki
  • Trzymasz rękę na pulsie, żonglujesz priorytetami i projektami tak, że klient czuje się zaopiekowany
  • Masz żyłkę przedsiębiorcy i trzymasz budżet na wodzy
  • Zarządzałeś/aś lub chcesz zarządzać zespołem w przyszłości
  • Uważnie słuchasz informacji zwrotnej i nie bierzesz wszystkiego do siebie
  • Chętnie angażujesz się w nowe i wymagające projekty
  • Chcesz promować Polskę
  • Lubisz postawę “wszystkie ręce na pokład”
  • Chętnie przygotujesz case study przed rozmową kwalifikacyjną (1 sierpnia  – 31 sierpnia)

Za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Ciekawe niekomercyjne i społeczne projekty na styku kreacji i mediów, kierowane do Polskich i zagranicznych widzów
  • Twój indywidualny wkład w promocję Polski
  • Duże wyzwania w małym (15 osobowym), skutecznym i ambitnym zespole
  • Pracujemy na dużej dawce zaufania, dotrzymujemy słowa, dogadujemy się, dowozimy to co zadeklarowaliśmy, że zrobimy
  • Przestrzeń na maksymalizację Twojej samodzielności, niezależności i kreatywności
  • Elastyczny i hybrydowy tryb pracy (2+3)
  • Umowa o Pracę: 7000- 9000 netto
  • Biuro w centrum Warszawy, blisko Metra

Jeśli to brzmi jak oferta pracy dla Ciebie – koniecznie aplikuj. Jeśli myślisz, że ktoś jest idealnym kandydatem – podaj tę ofertę dalej! 

PLANOWANE TERMINY REKRUTACJI:

  • Aplikacja kandydatów: 1 sierpnia – 30 września
  • Case Study: 15 sierpnia – 30 września
  • Rozmowy rekrutacyjne: 13 września – 15 października
  • Zakończenie rekrutacji: 31 października
  • Pierwszy dzień pracy: październik/listopad
  • Odezwiemy się do ciebie w ciągu 7 dni po aplikacji.

Podobne wpisy