/

Digital Media Planner & Buyer

Fundacja State of Poland 

Polska jako marka, w której można się zakochać? A dlaczego nie? 

Zacznijmy od tego, że Polska to… Wielka Rzecz! Tylko nie każdy jeszcze o tym wie. Polska ma ogromny potencjał, aby stać się prawdziwym „love brand” – trendsetterem wskazującym kierunki rozwoju na polu ekonomicznym, społecznym i kulturowym.

Jak osiągnąć ten efekt? Jak opowiedzieć światu Polskę? Tę prawdziwą – nowoczesną, innowacyjną, przejmującą inicjatywę i pełną energii do działania? Najlepiej robić to poprzez promowanie oryginalnych polskich osiągnięć gospodarczych i nie tylko. I w tym potrzebujemy Twojej pomocy!

Naszą misją jest promocja Polski w kraju i za granicą. Wierzymy, że o rzeczach wielkich warto mówić i warto się nimi chwalić, w kraju i za granicą

Fundacja State of Poland powstała, by promować w świecie największe osiągnięcia polskiej gospodarki i cywilizacji oraz pokazać, że Polska to Wielka Rzecz we wszystkich dziedzinach życia. Promujemy polską gospodarkę i polski styl życia. Podejmujemy tematy ważne społecznie. Przekazujemy wiedzę o polskiej historii i polskich dokonaniach. Pokazujemy eksperckie opracowania na temat przeszłych i aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i ekonomicznych.

Nasze strategiczne kampanie to:

  1. Jabłonki: Kampania promująca polskie jabłko i polski styl życia: https://stateofpoland.pl/jablonki/ 
  2. Niepospolita: Kampania o roli i znaczeniu II Wojny Światowej :https://stateofpoland.pl/niepospolita/  Link do całego filmu: https://www.youtube.com/watch?v=ieZF1eXHFvM
  3. Tax Solidarity: Zobacz, ile pieniędzy tracimy jako UE w wyniku wyprowadzania zysków do rajów podatkowych: https://taxsolidarity.eu/ 
  4. Trójmorze: https://stateofpoland.pl/trojmorze/ 
  5. Krewki: Kampania dla dawców i biorców osocza: https://stateofpoland.pl/krewki/ 

Więcej o tym co sprawia że nasze serce bije mocniej przeczytasz tu: https://stateofpoland.pl/kategoria/aktualnosci/ 

Robimy coraz więcej udanych kampanii i mamy apetyt na znacznie więcej. Stąd pomysł aby stworzyć wewnętrzną agencję kreatywną, która będzie działać komercyjnie, korzystając z wypracowanych efektywnych metod działania w zakresie tworzenia i dystrybucji treści w mediach. Poszukujemy samodzielnego Digital Media Planner & Buyer, który będzie znał się na mediach (ich zakupie, planowaniu i analizie).

W czym potrzebujemy twojej pomocy w new business:

  • Proaktywnie bierzesz udział w tworzeniu strategii digital/ social media dla różnych inicjatyw Fundacji
  • Efektywnie budujesz i utrzymujesz relacje z partnerami i klientami Fundacji
  • Z uśmiechem przygotowujesz i tworzysz media plany digitalowe i socialowe w mediach polskich i zagranicznych
  • Realizujesz kampanie digital komercyjne i społeczne dla Fundacji oraz jej partnerów
  • Cyklicznie raportujesz wyniki prowadzonych działań
  • Przygotowujesz oraz prezentujesz raporty post-buy

Po czym poznasz, że to oferta dla ciebie?

  • Od 2 lat pracujesz w domu mediowym i lubisz pracę z klientem
  • Znasz się na mediach (ich zakupie, planowaniu i analizie) – szczególnie docenimy doświadczenie w pracy z kampaniami w kanałach digitalowych, socialowych, z influencerami
  • Umiejętnie planujesz i wdrażasz strategie komunikacji 360 oraz multichannel 
  • Masz doświadczenie w zakresie zakupu mediów digital, paid social, influencer marketingowych, content marketingowych
  • Łatwo komunikujesz się po angielski z klientami
  • Znasz narzędzia do planowania i zakupu mediów oraz modele rozliczeń z reklamodawcami
  • Excel i analiza danych, to coś co naprawdę lubisz 🙂
  • Umiesz zaprezentować strategię komunikacji w zespole i przed klientem 
  • Uważnie słuchasz informacji zwrotnej i nie bierzesz wszystkiego do siebie
  • Chętnie angażujesz się w nowe i wymagające projekty
  • Chcesz promować Polskę
  • Lubisz postawę “wszystkie ręce na pokład”
  • Chętnie przygotujesz case study przed rozmową kwalifikacyjną

Za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Ciekawe niekomercyjne i społeczne projekty na styku kreacji i mediów, kierowane do Polskich i zagranicznych widzów
  • Twój indywidualny wkład w promocję Polski
  • Duże wyzwania w małym (15 osobowym), skutecznym i ambitnym zespole
  • Pracujemy na dużej dawce zaufania, dotrzymujemy słowa, dogadujemy się, dowozimy to co zadeklarowaliśmy, że zrobimy
  • Przestrzeń na maksymalizację Twojej samodzielności, niezależności i kreatywności
  • Elastyczny i hybrydowy tryb pracy (2+3)
  • Umowa o Pracę: 4.500- 6.500 brutto
  • Biuro w centrum Warszawy, blisko Metra

Jeśli to brzmi jak oferta pracy dla Ciebie to koniecznie aplikuj. A jeśli myślisz, że ktoś jest idealnym kandydatem to podaj tą ofertę dalej! 

PLANOWANE TERMINY REKRUTACJI:

  1. Aplikacja kandydatów: 1 lipca – 5 sierpnia
  2. Case study: 5 sierpnia – 20 sierpnia
  3. Rozmowy rekrutacyjne: 5 sierpnia – 20 sierpnia
  4. Zakończenie rekrutacji: 31 sierpnia
  5. Pierwszy dzień pracy: wrzesień/październik

Odezwiemy się do ciebie w ciągu 7 dni po aplikacji.

Podobne wpisy