/

Copywriter

Fundacja State of Poland 

Polska jako marka, w której można się zakochać? A dlaczego nie? 

Zacznijmy od tego, że Polska to… Wielka Rzecz! Tylko nie każdy jeszcze o tym wie. Polska ma ogromny potencjał, aby stać się prawdziwym „love brand” – trendsetterem wskazującym kierunki rozwoju na polu ekonomicznym, społecznym i kulturowym.

Jak osiągnąć ten efekt? Jak opowiedzieć światu Polskę? Tę prawdziwą – nowoczesną, innowacyjną, przejmującą inicjatywę i pełną energii do działania? Najlepiej robić to poprzez promowanie oryginalnych polskich osiągnięć gospodarczych i nie tylko. I w tym potrzebujemy Twojej pomocy!

Naszą misją jest promocja Polski w kraju i za granicą. Wierzymy, że o rzeczach wielkich warto mówić i warto się nimi chwalić, w kraju i za granicą

Fundacja State of Poland powstała, by promować w świecie największe osiągnięcia polskiej gospodarki i cywilizacji oraz pokazać, że Polska to Wielka Rzecz we wszystkich dziedzinach życia. Promujemy polską gospodarkę i polski styl życia. Podejmujemy tematy ważne społecznie. Przekazujemy wiedzę o polskiej historii i polskich dokonaniach. Pokazujemy eksperckie opracowania na temat przeszłych i aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i ekonomicznych.

Nasze strategiczne kampanie to:

  1. Jabłonki: Kampania promująca polskie jabłko i polski styl życia: https://stateofpoland.pl/jablonki/ 
  2. Niepospolita: Kampania o roli i znaczeniu II Wojny Światowej :https://stateofpoland.pl/niepospolita/  Link do całego filmu: https://www.youtube.com/watch?v=ieZF1eXHFvM
  3. Tax Solidarity: Zobacz, ile pieniędzy tracimy jako UE w wyniku wyprowadzania zysków do rajów podatkowych: https://taxsolidarity.eu/ 
  4. Trójmorze: https://stateofpoland.pl/trojmorze/ 
  5. Krewki: Kampania dla dawców i biorców osocza: https://stateofpoland.pl/krewki/ 

Więcej o tym co sprawia że nasze serce bije mocniej przeczytasz tu: https://stateofpoland.pl/kategoria/aktualnosci/ 

Robimy coraz więcej udanych kampanii i mamy apetyt na znacznie więcej. Stąd pomysł aby stworzyć wewnętrzną agencję kreatywną, która będzie działać komercyjnie, korzystając z wypracowanych efektywnych metod działania w zakresie tworzenia i dystrybucji treści w mediach. Poszukujemy samodzielnego Copywriter’a, biegłego w piśmie, mowie i pomysłach.

W czym potrzebujemy twojej pomocy w copywritingu:

  • Piszesz w stanie “flow” porywające teksty i hasła reklamowe.
  • Tworzysz opracowania do wydawnictw.
  • Wymyślasz koncepty i scenariusze reklamowe.
  • Z łatwością współpracujesz ze strategami i grafikami.
  • Tworzysz wciągające i przekonujące prezentacje.
  • Prowadzisz profile w SM (FB/IG/TT/LI/Tik-Tok).
  • Piszesz oferty dla klientów.
  • Układasz współpracę kreatywną z podwykonawcami i grafikami.
  • Utrzymujesz wysoki poziom “fajności” contentu
  • Łapiesz najlepsze i ciekawe projekty
  • Masz swoje projekty, które chcesz by ujrzały światło dzienne

Po czym poznasz, że to oferta dla ciebie?

  • Od 3 lat pracujesz w agencji/digitalu/reklamie/domu mediowym z dyrektorem kreatywnym lub strategiem mediowym i lubisz pracę z klientem
  • Tworzysz, samodzielnie lub współpracujesz: scenariusze, książki, komiksy, blogi, kanały na YT
  • Możesz pokazać nam swoje dotychczasowe portfolio i chcesz dalej rozwijać się w copywritingu
  • Jesteś kreatywny_a, z trendami jesteś na bieżąco i masz wyczucie smaku
  • Masz w jednym palcu Power Point lub Keynote
  • Dobrze czujesz social media i rynek reklamy
  • Lekko piszesz po polsku
  • Łatwo komunikujesz się po angielsku z klientami
  • Rozumiesz grafików i strategów. Potrafisz dogadać się z nimi i nakłonić ich do współpracy między sobą
  • Umiesz zaprezentować strategię komunikacji w zespole i przed klientem
  • Uważnie słuchasz informacji zwrotnej i nie bierzesz wszystkiego do siebie
  • Chętnie angażujesz się w nowe i wymagające projekty
  • Chcesz promować Polskę
  • Lubisz postawę “wszystkie ręce na pokład”
  • Chętnie przygotujesz case study przed rozmową kwalifikacyjną

Za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Ciekawe niekomercyjne, społeczne i artystyczne projekty na styku kreacji i mediów, kierowane do Polskich i zagranicznych widzów
  • Twój indywidualny wkład w promocję Polski i realizację własnych projektów
  • Duże wyzwania w małym (20 osobowym), skutecznym i ambitnym zespole
  • Pracujemy na dużej dawce zaufania, dotrzymujemy słowa, dogadujemy się, dowozimy to co zadeklarowaliśmy, że zrobimy
  • Przestrzeń na maksymalizację Twojej samodzielności, niezależności i kreatywności
  • Elastyczny i hybrydowy tryb pracy (2+3)
  • Umowa o Pracę: 7.000- 11.200 brutto (5.000 – 8000 netto)
  • Biuro w centrum Warszawy, blisko Metra

Jeśli to brzmi jak oferta pracy dla Ciebie to koniecznie aplikuj. A jeśli myślisz, że ktoś jest idealnym kandydatem to podaj tą ofertę dalej! 

APLIKUJ

PLANOWANE TERMINY REKRUTACJI:

  1. Aplikacja kandydatów: 1 sierpnia – 30 września
  2. Case study: 15 sierpnia – 30 września
  3. Rozmowy rekrutacyjne: 13 września – 15 października
  4. Zakończenie rekrutacji: 31 października
  5. Pierwszy dzień pracy: październik/listopad

Odezwiemy się do ciebie w ciągu 7 dni po aplikacji.

Podobne wpisy